Ne fiiiifan vad jag är dålig!

Nej fyfan vad jag är dålig på att blogga. Jag riktigt skämms alltså. BÄTTRING MIKAELA!
Jag hade fan nästan glömt bort min blogg. KATASTROF!

Jaja, hur som helst vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Är ju ganska mycket som hänt sen senast. Tyvärr orkar jag inte babbla upp det direkt känner jag.

Jaja, hur som helst sitter jag hemma hos pappa nu. Helt i min ensamhet :(
Han är ute å dricker öl med sin polare (som förövrigt såg ut som Joker i rederiet om ni kommer ihåg honom, fast utan glasögon då). Så här sitter jag som sagt helt ensam. buhu. Som tur är gjorde en mc-feast mig å min mage sällskap förut, muhahaha.

Aja, nu orkar jag inte skriva ngt mer.
Ni får se en snygg bild som är tagen från när jag va på Porris land för ett tag sen, uh lala alltså :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0