Michael Jackson

Jaha, ingen har väll missat att den största popstjärnan nu har lämnat denna jord.
Det känns verkligen inte som att det är sant, han har ju liksom alltid funnits där.

Jag har suttit och funderat och läst om olika rykten som har kretsat kring Michael en väldigt lång tid, å det jag fastnar mest för är hans hy och hans plastikoperationer som det har varit väldigt mycket spekulationer om.

Enligt Michael själv hade han hudsjukdomen vitiligo som gör att huden får typ ljusa fläckar. Men vissa forskare påstår att det skulle synts mer då på Michaels hud när det gäller fläckar osv.. de påstår istället att han genomgått behandlingar för att få sin ljusa hudton, jani, det här kan man spekulera i hur mycket som helst egentligen, och jag tror aldrig att man kommer få ett ordentligt svar på denna fråga.

Jag var inne på aftonbladet förut och hittade en bild på hur experter trodde att Michael skulle sett ut utan dessa operationer och liknande, och shiiit vilken jävla skillnad alltså!



Jaja, hur som helst, R.I.P Michael Jackson


Denna låt alltså <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0