Aj aj aj ;D

Helluuu everybody. NU är jag så där dålig igen på att uppdatera, men såhär i sommarvärmen så har man faktiskt roligare saker för sig, eller hur? :)

Under tiden jag inte uppdaterat på så har jag lyckats sluta 2:an exempelvis.
Haft underbara sommarkvällar med mina nära och kära, badat, druckit, solat, jaa, allt man ska göra på ett sommarlov helt enkelt.

Idag har jag dock mått skit hela dagen, var hos Jocke igår med Sarah, Parre och Oscar, vi skulle bada i hans pool, dock blev det på tok för mycket dricka för min del, men jag får la skylla mig själv helt enkelt. (att jag aldrig lär mig)

Jaja, jag lägger upp lite småbilder från midsommar och från när vi var å grillade vid stångån förra veckan, så hörs vi nog snart igen.. har lite saker jag vill skriva av mig om.

PUSS!

Mina exklusiva drinkar jag gjorde till mig å Carro innan vi drog oss utåt


Träffade på några grabbs från ljungsbro som joinade oss



Paulina och en trött Mikaela?


Jag å Paulina


Jag när vi grillade vid stångån


yes yes...


Matilda i mitt trapphus


Jag spanar på mina nya ragg på pizzerian, haha
(väldigt snygg röv har jag förövrigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0