7 Juni

Klockan är 23.37 å lilla Mickis är fortfarnade uppe. Usch på mig, inte så jävla konstigt att jag är så jävla trött på mornarna.
Men nu är det bara en vecka kvar i skolan, sen får jag sooova huuur länge jag vill, hihi!

Jaja, hur som helst så fyller min mamma år idag så vi har firat henne idag, dock har jag inte fixat present än, usch vilken hemsk människa jag är! Men det är fan skitsvårt med presenter. Men nu vet jag iaf vad jag ska köpa så det får hon imoron förhoppningsvis.

Imorgon ja, då äre fan måndag. Jävla skit, jag hatar måndagar. Men iofs äre den sista måndagen jag måste gå upp tidigt på jääävligt länge så det känns ju bra faktiskt (Y)

Imoron äre heldag 8.10 - 16.00. Dock har vi massor håltimmar å shit. USCH FÖR DET ALLTSÅ. Skulle typ kunnat sluta kanske vid 1 annars????

JAJA, nu sitter jag bara här å klagar känns det som så det är likabra att sluta skriva här.
Förövrigt har jag lyssnat sönder låten hungry heart typ hela helgen. Jag har hört den förut självklart, men det är nu jag verkligen fastnat för den. Störd är jag!

JAJA. Godnatt babes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0