Tidig morgon (för mig iallafall)

Här sitter jag, trött och sur över att ha blivit väckt så här pass tidigt, haha.
Sover ju typ till 12 eller 1 varje dag. Man vänder så mycket på dyngnen såhär på somrarna. Men idag har jag faktiskt redan hunnit med att äta frukost. Nu är det dags för mig att klä på mig och packa min strandväska, för vi ska nämligen åka och bada nu idag. Det ska bli väldigt skönt, för man står knappt inte ut här i huset när det är så varmt som det är.

Puss


Lägger även in en låt som Andrée visade mig igår, haha, detta kommer nog bli en sommarplåga tror jag, har den redan på hjärnan, enjoy! (eller struta i det om du inte orkar gå å ha en sån här låt på hjärnan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0