Barn på nytt

Ibland tror man att man är så jävla stor och mogen, men ibland kommer kvällar som den då man finner tillbaka till sitt leksinne man hade när man var liten.

Jag och Markus (min bror) var tvunga att hjälpa mamma med att rensa landet vilket inte är världens roligaste. Då kom min bror på den briljanta idén om att vi skulle hoppa säck, å fyfan vad roligt det var alltså. Dock förlorade jag alla gånger men det gör inte ett dugg för jag hade så roligt ändå. Så när man är lite depp är hoppa säck något jag verkligen rekommenderar, haha.
Dock gick båda våra säckar sönder efter en stunds lekande så då ställde jag mig å poosade i den. Snyggast i stan, jaao, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0