Min gris!

Jag har ett pennskrin, men inte vilket pennskrin som helst, utan ett gris pennskrin.
Denna gris har blivit mycket populär hos mina kära klasskompisar. Så pass populär att dom gillar att jävlas med mig och med honom då oxå såklart. Detta tycker jag är väldigt tragiskt eftersom att grisar oxå är väldigt värdefulla och fina varelser.

Jag skulle vilja kalla det mina kompisar gör mot min gris för djurplågeri rent ut sagt. Dom nockar honom i huvudet, slänger omkring med honom, hänger honom i ett rep, slänger honom i julgranen, spättar han i huvudet och gömmer honom för mig!
Detta har blivit en vana för vissa personer. Om dom fortsätter såhär får dom fan börja betala all psykologhjälp som min gris faktiskt får pga detta plågeri.

Fy skämms på er!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

min film på när din gris blir misshandlad är bäst.. :)

2009-01-27 @ 19:05:05
Postat av: Miiikaela

nej den är sämst.

Skicka den till mig så ska jag allt visa världen vad du å Carro är för typer! ;)

2009-01-27 @ 19:12:58
URL: http://meeas.blogg.se/
Postat av: Carro

MOHAHAHAHAHA!! Du får väl se till att hålla koll på din jäkla gris, så att inte såna här situationer uppstår. HAHAHA ;)

2009-01-27 @ 20:13:44
URL: http://www.nogg.se/carroz
Postat av: sarah :D

hahaha bara för de kommer den bli mer torterad ;)

2009-01-27 @ 21:11:04
Postat av: Miiikaela

MEN NEEEJ! :(

2009-01-27 @ 21:16:54
URL: http://meeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0