Lördagsmorgon och shopping

Seg men skön lördagsmorgon har det varit idag. Vaknade vid 8 tror jag och satte mig och kollade på något konstigt barnprogram med min syster. Efter det kollade hon och jag på en dokumentär om Titianic på history channel. Väldigt intressant måste jag säga. Men så tragiskt på samma sätt. Man blir så sur och tänker "tänk om dom kunde gjort så istället...blablabla". Aja, inget att göra åt nu direkt.  Somnade dock de sista 20 minutrarna på dokumentären, tråkigt måste jag säga. Slutet på dokumentärer brukar ju va bäst!

Nu sitter jag här vid datorn och letar runt efter något snyggt att köpa, ska dra till ikano sen och shoppa lite har jag tänkt mig. Dock måste jag in i duschen först, och göra iordning mig, men det steget har jag inte riktigt orkat ta än.

Återkommer senare idag kanske...
Ska försöka ta en bild och lägga upp här på tröjjan jag köpte igår, men den är svart, så den syns inte så bra på bilderna jag tagit, kanske bättre om jag tar på mig den? Yäyä, nog med skitsnacket!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0