Hemma från skolan, ÄNTLIGEN!

Usch vilken lång dag. Ändå hade vi 2 håltimmar. 2 olika lärare sjuka på samma dag. Detta är ju helt otroligt!
Men denna dag har trots att den varit lång varit väldigt rolig. Jag har ju trots allt världens bästa klass. Det har hänt massor skit idag som man har garvat som en ko åt. Herregud asså!

Käkade med Sofia på your choice salladsbar idag, sviiiingott äre ska ni veta! MUMS!
Pastasallad, vanlig sallad, och sen får man välja 6 stycken ingredienser som man vill ha i salladen + dressing.
Vitlök tog jag å Sofia, undra om vi luktade gott sen?!

Jenny hade även ner en lampa idag på omvårdnaden. Fråga mig INTE hur hon lyckades med det!
Den bruden asså ;)

Sarahs fot var väääldigt sexig idag!

Kommentarer
Postat av: sarah :D:D:D:D:Dd

den är lika sexig som jesus på videon innan :D hahah <3

2009-01-27 @ 21:09:37
Postat av: Miiikaela

Oja, precis vad jag tycker med ;)

2009-01-27 @ 21:18:19
URL: http://meeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0