Dålig uppdatering.

Fan vad jag är dålig på att uppdatera nu då!
Men jag får skylla på att jag har mycket att göra, för det har jag faktiskt. Massor i skolan just nu, och jag är helt slut så har inte riktigt orken.
Imorgon har jag 1 redovisning, 1 prov och en as svår matteuppgift som jag inte ens gett mig på än! Jävla skit!

Idag har det varit en lång skoldag. Sista lektionen var vi på länsmuseet och kollade runt på massor med saker som hade med Sverige förr i tiden att göra å blablabla men även så kollade vi ju såklart på andra saker också.

Nu orkar jag inte skriva mer för jag ska gå å duscha och sova.
Men lägger upp lite onödiga bilder från dagens besök på museet! ;)


Kommentarer
Postat av: sarah ;)

haha guud vad snygg jag är ;o

2009-01-31 @ 16:56:28
Postat av: Miikaela

AS HET! ;)

2009-02-02 @ 17:12:42
URL: http://meeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0