Äntligen fredag!

Äntligen fredag.. så jävla underbart! Ser alltid fram mot denna dag! Men denna fredag har jag inte ett skit inbokat. Ska bara mysa ner mig i soffan och njuta av lite ledighet. Ska bli så jäkla skönt asså!

Var i skolan på förmiddagen som vanligt. Emelie skadade sig på idrotten och fick åka upp till akuten. Hoppas det inte var alltför allvarligt bara, usch för skador och akuten! Andra skadan denna vecka! Eller aah, 3:e kanske man ska säga, om man ska nämna min fina bula som Nejra gav mig i onsdags genom att drämma till en innebandyklubba rakt i pannan, så klumpigt! HAHA!
Sista lektionen hade jag prov i teckenkommunikation, det gick jättebra, sköönt att ha ännu ett prov överstökat.
Lite senare efter skolan åkte jag iväg med pappa och handlade, vi var även inne på MQ där dom har REA just nu!
Fick en lång svart tröjja/kofta, jättefin och jättemysig var den!

Nu ska jag börja med min slapparkväll, till att börja med ska jag ta på mig slappiskläderna, UNDERBART!!!!!
Vi hörs! ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0