UMO - En ungdomsmottagning på nätet

Nu är jag riktigt jävla irriterad på denna förbannade ungdomsmottagning. Eller ah, inte på själva sidan, utan på deras förbannade reklam som spelas på bdb!

Sitter å lyssnar på all möjlig underbar musik på progammet Spotify som jag nyligen upptäckt, har ganska så högt ljud på, så när dom där ungdomarna börjar prata hörs det i typ hela huset eller ngt?
Så frågar dom helt cepe frågor:

"Jag vill vänta med sex, är det okej?"
"Jag är gravid, och min kille vill att jag ska göra abort, vad ska jag göra?"
"Vad skyddar kondomer mot?"
"Hur säger jag till min kompis att jag är kär i henne?"

Å den värsta av dom alla.....
Min kuk blir sne när jag får stånd, gör det något?

Herregud säger jag bara. Folket i huset tror väll jag porrsurfar eller att jag är gravid eller ngt? HAHAHAHA!

Som sagt, fy på er bdb. När jag vill lyssna på musik vill jag fan i mig få göra det oxå, inte lyssna på massor knäppa frågor från efterblivna människor som undrar om det är normalt att en kuk är sne???

Ne nu väntar BECK - GAMEN på mig.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0