Onsdag

Ja, idag är det ju onsdag (för er som inte redan fattat det).
Var i skolan idag, min hals känns faktiskt bättre, och det är ju skönt! :)
Denna dag har varit slapp. Dagens lektioner var:

♣ Omvårdnad
På omvårdnaden gjorde vi knappt inte ett skit, fick reda på våra praktikplatser, fan vad besviken jag blev. Kom inte på sjukhuset som jag så gärna hade velat :(
Kom på ett servicehus istället, men det är förhoppningsvis bättre än sjukhem som jag var på förra året...
Nästa år får man ju själv välja vilken inriktning man vill ha, och då är man ju garanterad en plats där. Jag är jävligt sugen på att åka utomlands på APU. Så jävla kul alltså, va på ett barnhem eller liknande, åka dit med nåra vänner osv... men men, jag får väll se... ;)

♣ Idrott
Hade styrketräning idag. Hade det även förra lektionen, å fyfan vilken träningsvärk jag fick av den där jävla träningen, aj aj aj!
Nu har den precis gått över. Tog det väldigt lugnt idag eftersom jag varit sjuk, men jag lär väll få träningsvärk ändå, skulle fan inte förvåna mig alltså!


♣ Svenska
Håller på med August Strindberg, idag fick vi läsa nån pjäs och dramatisera den... hmmm....

♣ Studiebesök
Var på Dahlina, ett dagcenter för utvecklingsstörda och funktionshindrade om jag inte minns fel. På detta dagcenter är dom inriktade på textil, så dom trycker massa olika tryck osv på kuddar, handdukar osv... Jättefina var endel!
Så jäkla duktiga är dom alltså :D


När jag kom hem så gick jag å la mig och sov en timma, välbehövligt! Efter det så drog jag, mamma och Tess till ikano och shoppade lite.
För mig blev det ett linne, en foundation, "en sminksvamp", ett läppglans och ett par trosor!

Nu ska jag göra något annat, för detta blev ett långt inlägg som ingen kommer orka läsa ändå! ;)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Hojjen

jag läste hela! :D så det så ;)

2009-02-05 @ 19:51:31
URL: http://aannahooj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0