Onsdag 18/2

Jahopp små barn, nu är jag tillbaka igen ;)
Denna dag har bestått av tandläkaren, en liten runda på stan, ett besök hos farmor, och sen hemmåt ;)

Hos tandläkaren tog dom massa foton på mig och lagade min rem jag har bakom tänderna. Fan vad ful jag måste ha blivit på fotona, hade precis varit ute, å mina kinder har en tendens till att bli mycket röda då. Haha! Så hello redface blev jag nog på dom bilderna, men vadfan det bjuder jag på säger vi!
Sen kom även snyggtandläkaren Janne och kollade på mina tänder, hohohohooho (A)
Han är så jävla het alltså, ni förstår inte själva, dock känner man sig inte så jävla sexig när man ligger där med öppen käft, usch, vill inte ens tänka på det!!!!!!!!

Efter tandläkaren blev det en väldigt liten tripp på stan, gick endast in på h&m, sen orkade jag inte mer utan bestämde mig för att gå upp till farmor och hälsa på. Väl hemma hos farmor så var min kusin Lovica där, så vi satte oss och fikade. Sedan kom farfar hem från sjukan, han har legat där i över 2 veckor nu, så det var ju jätteroligt att han äntligen fick komma hem! :)
Sen runt 5 någongång kom min kära mor och hämtade mig, och nu sitter jag här hemma, min bror håller på att skickar över filmen Beck -  Den svaga länken till mig. Adam sa att det var en av de bästa Beckfilmerna, å jag har inte sett den än, så det är verkligen ett måste ikväll! Hoppas bara jag kan bränna ut den..!

Jaha, nu har jag inte så mycket mer att skriva om just nu, återkommer nog senare... så länge bjuder jag på en bild med dagens Mikaela, enjoy, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0