Måndagsmorgon

Ojdå, det var visst inte morgon, klockan är ju för fasen halv 2.
Gash vad tiden går.

Om en vecka börjar min APU.
Hoppas, hoppas, hoppas att det blir bra, ett Servicehus är iaf bättre än sjukhem som jag var på förra året, å det är ju iallafall lite peppande! ;) APU:n är fan det enda som kretsar i min hjärna just nu känns det som. Kommer bli jobbigt att behöva pendla till Lambohov varje dag. Men men, det är väll sånt man får ta antar jag! Det blir säkert bra...

Ringde till min kontaktperson förut, fan vad nervös jag var, hon var iaf jättetrevlig så det kändes väldigt bra! :)
Ska dit nästa måndag efter mitt IV-val. Uhh, spänningen är enorm ;)
HAHA.

Vilket cepe inlägg... Men jag är glad nu, för jag har lyckats med ännu en prövning i mitt liv ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0