Läggdags?!

Nu är det läggdags för mig, haha.
Är verkligen skittrött, ska lägga mig å vila ett tag nu tills mamma kommer hem om lite mer än en timma..
Vi ska dra till ikano då å shoppa lite. Tror inte jag ska köpa mig något idag direkt...Men jag ska iaf till apoteket å hämta ut mina p-piller. Ska be till Gud att dessa p-piller blir bättre än dom förra cepepillrena, jaja, vi får väll se...

Ajusste... Måste ju kolla på jeansleggingsen på vila med, mums, vill ha dom!!!!!!!!!!!!!

Godnatt, eller ngt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag köpte 2 par jeansleggins på vila idag :D sååå bra!



jag kom på avdelning 103. mag- tarm kirurgisk avdelning :D

dudå?

2009-02-16 @ 15:24:41
URL: http://aannahooj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0