Knullborgarmärket är mitt!

Du fick 10 rätt av 10 möjliga

Grattis! Du klarade minst åtta av frågorna och klarar därmed kravet för att få knullborgarmärket!



I´m the fucking king of sex! Herregud, no life säger jag bara.
Har så jävla tråkigt just nu, den enda roliga människan inne på msn är Bassen :)
Å han är ju ganska rolig iofs så jag kanske inte har så tråkigt då?!
Men jo det har jag, för jag sitter å letar knäppa test...
GAAD.

Oh jusste, om ni vill göra detta underbara test så klicka bara här.
Sen kan ni ju gärna skriva vad ni fick oxå, haha!


Kommentarer
Postat av: Linus

Bha missa ju en Poäng 9av10... GHa :( Världen går under!!!

2009-02-16 @ 20:17:51
Postat av: JONNA

svar: i taket lyser stjärnorna var faktiskt jätte bra. förvånande värt bra.

dock grät jag inte så mycket som jag trodde at jag skulle göra, jag kanske måste se den en gång till för att förstå hela innebörden..? jag vet inte

se den!



kram

2009-02-16 @ 22:18:35
URL: http://falkiz.blogg.se/
Postat av: Jesus

Gud och Fan.

2010-11-14 @ 13:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0