Ikano, huvudvärk och mensvärk.

Helvete vad jag känner mig down just nu.

Orkade knappt inte gå omkring på ikano eftersom jag har så förbaskat ont i huvudet, och inte nog med det, jag har mensvärk oxå, jippie!!

Jaja, hann iaf att hämta ut mina p-piller. (Hoppas verkligen att dessa funkar bättre, fan inte varit riktigt nöjd med någon av de olika pillrena jag använt mig av på 2 år, alla jävla piller har sina biverkningar, usch!) Sedan hann jag även med en titt på vila, ååh vad jag vill ha mina jeansleggings nu, dock har jag inga pengar, får la fråga pappa (A) HAHA.
Å sen hann jag även med det allra viktigaste, att köpa chocklad! Det behövs verkligen just nu för att bota min PMS.

JAG ÄR JÄVLIGT IRRITERAD PÅ EN VISS FITTA OXÅ SOM KAN DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men men, pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0