Ett rörigt inägg om idag

Nämen halloj.
Idag har jag varit riktigt dålig på att uppdatera, muhahaha!

Denna dag har iaf bestått av tandläkaren, köttbullebak och av fiiiilm.

Ja, inte så många intressanta saker med andra ord.

Jag hade inga hål iallafall, och det känns ju jävligt bra, jag måste vara bäst i världen på att borsta tänderna eller något? Dock klagade hon på att jag inte kom åt tänderna där bak ordentligt? Tydligen har jag en liten mun, så jag ska ha en liten tandborste, typ en barntandborste :S

Herregud alltså...!

Sen skulle jag gå å sola solarium, men tror ni det där jävla solariumet var öppet eller? Nee, de vare inte, det var typ helt igenbommat med stängsel runt om. Fan vad sur jag blev, jag hade inte ens tagit på mig något smink eftersom att jag skulle sola! Sånt där kan jag bli riktigt jävla förbannat på alltså! Haha.

Hjälpte även mamma att göra köttbullar och pannbiffar förut, dock åt jag nog mer än vad jag hjälpte till så frågan är till hur stor hjälp jag var?

Å sen vare ju film ikväll med mamma då. Mamma Mia, vi har sett den typ 1000 gånger, men man tröttnar aldrig. Fyfan vad den är bra, jag verkligen älskar den!!!!!!!!!!!!!

Imorgon äre tandläkaren igen.... men då ska dom ta foton på snygga mig å mina snygga tänder, och sen ska dom nog laga min lilla rem jag har bakom tänderna, tydligen är den lös? Men jag tror det var kärringen som fick den att lossna idag. Usch på henne.....!

Detta blev väldigt rörigt, men det beror på att jag är trött säger vi.... :P

PUSS!

Kommentarer
Postat av: angelica

bra att du slapp ngra hål usch :D

2009-02-18 @ 01:44:04
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: JONNA

bra att du inte hade håååål!

2009-02-18 @ 14:34:21
URL: http://falkiz.blogg.se/
Postat av: David

Vad är ett inägg? xD

2009-02-24 @ 12:12:58
URL: http://davidjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0