Den gångna veckan.

Ojojoj. Haft fullt upp hela veckan känns det som.

Vet inte riktigt vart jag ska börja...

Kan ge er ett litet axplock av allt...

♣ Ungdomsmottagningen

Där jag bytte p-piller för andra gången, blääääääää!

♣ Bio- MAMMUT
Med skolan... helt okej film, men inte mer än så.

♣ Teater- Ett drömspel av August Strindberg
Som tur är var den mordeniserad, annars vettifan vad jag hade gjort. Helt knäpp teater, scenen fylldes med vatten å skådespelarna kastade ketchup på varandra, hahaha!

♣ Ett MVG i Teckenkommunikation A.
Fyfan vad jag är bra, nananannaa!

Ett MVG i samhällskunskapen med Joel
Våran lärarstudent måste älska oss. Jag, Sarah, Emma, Sofia och Jenny fick ett MVG på vårat arbete vi gjorde för honom. Gaaad vad vi är bra brudar!!!!!!!!!!!!!!

KÖRKORT TILL EMMA
Fyfan vilken brud alltså, fyllde 18 i söndags, klarade teorin på måndagen och uppkörningen på tisdagen! Fy faan vad vi ska ragga!  BRUM BRUM BRUDAR!!!

Äsch. nu kommer jag inte på ngt mer av värde.
PÖSS!

Rosa å fina varom iaf? :S


Kommentarer
Postat av: Ida

vad byte du till? :)

2009-02-16 @ 19:26:01
Postat av: Miikaela

Svar: Mercilon hette dom!

2009-02-16 @ 19:53:48
URL: http://meeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0