A-traktor och polisen

Herregud alltså, var ute med Adam å Fredrik nyss... Dom har tjatat på mig hela kvällen, så tillslut fick jag ge mig helt enkelt, haha. Vi åkte i Fredriks A-traktor, OMG säger jag bara, hade inga vinterdäck på bilen och det är så äckligt halt ute alltså. Sladdade som inåt helvete, men lite var ju med flit oxå om man säger så... Sen kom polisen och stannade oss, man får ju inte vara 3 pers i en sån där bil så det var lite läskigt ;) haha. Men dom var hur trevliga som helst iaf, inga problem vare. Dom tog blåskontroll och snackade lite med oss bara, dom hade tydligen fått påringningar om att vi störde :P. Herregud alltså, jag trodde aldrig jag skulle sjunka så här lågt.. men tydligen gjorde jag det.. Tacka gud för den vanliga bilen säger jag bara!

Nu har jag huvudvärk och är yr i skallen efter alla snurrar och avgaser.

Aja, sängen väntar, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: ems

Vad har du gjort/ska göra på sportlovet?

2009-02-20 @ 00:10:19
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0