Onsdag

Idag var jag i skolan!
Woho, inte vart där sen förra torsdagen, men fan vad jobbigt det var. Jävla förkylning alltså.
Dock hade jag jääävligt roligt i skolan :D
Vi satt å drev med massor folk å hade det allmänt skojj, jag älskar mina brudar, det är dom som förgyller min dag fan i mig :D

Så nu har jag å Sarah bestämt att vi ska ut å ragga i helgen igen. På fredag blire med medbrant å på lördag kanske 2 boys kommer ner till oss å raggar med oss, haha. HOPPAS BÅTEN Å HANS VÄN KOMMER; YÄYÄYÄ!

Jaja, hur som helst så har jag inte gjort alls mycket idag. På idrotten vare yoga å pilates. Fan vad vig jag är alltså (A)
HOHO, :)

Jaja, nu orkar jag inte tjöta mer.
Ni kan få se lite pics istället. PUSSPUSSS!

Dagens Meea


Sarahs å mina heta naglar ;D


Mobilnördar dygnet runt, året om ;D


Mina nya shooes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0