NU JÄVLAR!

Nu jävlar ska ni få ett hejdundrandes inlägg :)
Det är ju trots allt typ en månad sen jag skrev här senast så det borde ju ha hänt en hel del?
Eller hur? ;)

Haha, jag tänkte göra en liten snabb kort sammanfattning av denna månad som gått...

På lovet var jag t.e.x i Norrköping å träffade Acke å Porris,
jag var även på Porris land å festade med Krille, Porris å Acke, jag har vart på elmia mässan, jag har shoppat nya skor, örhängen osv..
Sen var det ju en klassfest oxå, som var lyckad som vanligt :D
Jag har vart ute å åkt massor med bil med underbara Sarah :)
Jag har vart å grillat med lite folk.
Å sen nu i helgen var jag ute med mina raggarflickor Sofia, Sarah å Emma ute i Emmas nya bil. Sen hängde även fanny på ett tag. Ett fett lyckad kväll blev det. Även fast vi blev jagade av turkar i 2 bilar. HAHA!

JAG ÄR EN RIKTIG RAGGARE, RAGGARE, RAGGARE!!!

Sen sjöng jag även många fina låtar för folk som gick förbi.
MUAHHAA; fett kul alltså.
Jag känner mig lyckligare än vad jag har gjort på väldigt länge.. å det är väldigt bra faktiskt.

Ajusste... jag är sjuk oxå.
Blev det lite smått i lördagskväll å på söndagen slog det ut... så jag var hemma igår, å jag har även vart hemma idag.. får se om jag går till skolan imorgon, beror helt på hur jag mår!

Kanske borde ta ett långt varmt bad, det gjorde jag igår, mycket skönt å välbehövligt måste jag säga.
Stefan har ju lagat vårat badkar, haha. GÖTT GÖTT!!!!

Jaja, jag ska skriva ner lite mer skit sen nån gång. Men nu har ni iallafall fått en väldigt rörig uppdatering av mig, men det får fan duga åt er :)

PUSSHEJS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0