Hosta, hosta och lite till hosta

Fuck vad jag är trött på denna jävla hosta jag har, förjäääävlig är den rent ut sagt.
Å den slutar ju aldrig heller, fy fy fy, jag har väll ungefär smittad ner halva klassen idag, yäää, bra jobbat (Y)

Jaja, hur som helst har det vart en bra dag idag, förutom HOSTAN då :P

Engelskan å Svenskan är hur skön som helst alltså, inte alls lika jobbig som vanligt nu när vi har vikarie, å jag tror dom flesta i klassen håller med mig faktiskt? ;)

Yäyä, hur som helst så är jag nu mera Sveriges playboykanin oxå, iaf enligt Jocke.
Sofia började å vara snäll å skrev Mikaela är Sveriges drottning... men självklart skulle Jocke komma dit å jävlas då, haha ;)

Gud vilken intressant inlägg det blev idag känner jag? JAja, ni får faktiskt vara glada att jag uppdaterar överhuvudtaget!

AJA . nu ska jag göra något annat, för här går det faktiskt inte att sitta när det är så fint väder ute.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda Axbom

Lilla gumman kalla inte mig fin innan du kollar dig själv i spegeln din snygga jävel !

Ihhh får ta o komma till dej snart !

pusspåre SNYGGVE

2009-05-07 @ 23:23:26
URL: http://lindawallinderaxbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0